Logo, Portfolio

Nieuwe huisstijl schoonheidssalon Apeldoorn

Pauline’s Beautique, schoonheidssalon Apeldoorn, was toe aan een nieuwe logo. Met een nieuw logo zijn anderen uitingen ook aan vervanging toe. Het visitekaartje, de afsprakenkaart en cadeaubon hebben dan ook een nieuwe vormgeving gekregen!

Oud logo

Het logo zag er zo uit.

Oude logo Pauline's Beautique

Het nieuwe logo

De oude huisstijl van de Apeldoornse beauty boutique bevat fuchsia roze. Deze kleur wilde Pauline graag behouden. Het liefst in combinatie met zwart. Daarnaast spreekt een ‘stempel-achtig’ logo haar het meest aan. Het logo krijgt als ondertitel ‘schoonheidsspecialiste & pedicure’.

Het eindresultaat

Nieuwe huisstijl schoonheidssalon Apeldoorn

Visite- en afsprakenkaartjes

Pauline gaf aan het liefst één kaartje te gebruiken als visitekaartje èn afsprakenkaart. Daarom hebben we ervoor gekozen om voor een dubbelzijdig ontwerp te gaan met op de ene kant de contactgegevens en op de andere kant ruimte voor het noteren van afspraken.

Visitekaartjes schoonheidssalon Apeldoorn

De kaartjes zijn gedrukt op kraftpapier.

Anni ontwerpt ‘t!

Benieuwd naar andere ontwerpen van Anni? Neem eens een kijkje in haar portfolio.